استراتژی مدیریت فروشگاه اینترنتی چیماشاپ، خلق بیشترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنها بوده است. زیرا مدیریت، موفقیت خود را در گرو رضایت مشتریان دانسته و رضایت مشتریان تنها برگ برنده خواهد بود.
اهداف و چشم اندازها:
جهت رسیدگی به کلیه امور مشتریان از جمله ثبت سفارشات، پیگیری سفارشات، پاسخ به سوالات، دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات، انواع راههای ارتباطی از جمله تلفن، ایمیل، پیامک، پیام رسان تلگرام، فرم ثبت نظرات و پیشنهادات و انتقادات در نظر گرفته شده است که از طریق صفحه ارتباط با ما قابل دسترس می باشد.
ایجـاد رونـدی همیـشگـی از تجربهای عالـی برای مشتـریـان (در هـر زمـان و هـر مـکان و بـرای همــه) فرقی نمیکند خریدارباشید یا فروشنده، ما مشتـاقانـه امیدواریم تجـارت الکتـرونیـک بخشـی از زنـدگـی روزمـره شمـا شـود.
مأموریت همه روزه ما ساختن آیندهای بهتر برای ایرانیان است. برای بهتر شدن، همواره خود را محک میزنیم و از اشتباهات خود درس میگیریم. دانش و ایدههای بکر، برای ما ارزش بیشتری نسبت به تفکرات قدیمی و روشهای سنتی دارند. بهعنوان یک تیم هیچ چیز وجود ندارد که نتوانیم به آن دست یابیم.